Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03 07:51 - Екзотични дестинации
Автор: marrta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 574 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 05.03 09:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Курдисани сред лавандули, слънчогледи,
с чадърчета, по шапки, в очила
позират летни пътешественици - гледам им
 хилядите снимки. Еее, кафа! 

  Производителите сеят! Бол култури -
туй леща, боб, домати, лук, бакла -
къде са мераклиите за сред марулите?
Къде позирате със репички в ръка?

  Ще споделя с вас скромния си опит -
насам-натам вършея често аз,
и случвало ми се е да се фоткам
сред лавандула, в слънчогледите прехласната,  

дори и мен са водили на бали -
на балите към Сливен, в летен ден
изкачвахме бодливи сеновали
и остри сламки си отнесох с мен...

Та съм ги минала тез скучни дестинации,
оглеждам се за нещо по-така, и ми си струва,
че на кукуруза  длъжници сме до края на света!  

Отпочнала съм ги непопулярните - 
възстановяване на справедливостта! 
Сред макови полета, сред житата ,
в памуковите облаци..ъъъъ - поля....  

В ръжта се снимах неоригинално -
че съм прочела като млада Бърнс,
виж, дъжд над нея не валеше, главно,
не ме намокри. Сухо и културно!  

Сред рапицата цъфнала наврях се -
посреди май цъфти, ухае мощно тя 
посипва те в прашеца си жълтакъв
и ставаш мъничка раирана пчела.  

Останалите - чакайте ме, ида, 
въоръжена само с джиесем. 
Бостани, зеленчукови градини, ниви -
ще ви се вдигне рейтингът съвсем! 

image



Гласувай:
11



1. dominos - "В ръжта се снимах неориги...
05.03 08:04
"В ръжта се снимах неоригинално -
че съм прочела като млада Бърнс,
виж, дъжд над нея не валеше, главно,
не ме намокри. Сухо и културно! "
Ехееее...отнесе ме, та ме занесе :)))
цитирай
2. no1name - :)))
05.03 08:48
:) :) :) :*)))))))
цитирай
3. marrta - dominos - междувременно го редактирах, куцаше ми римата
05.03 08:55
В ръжта се снимах неоригинално -
че съм прочела като млада Бърнс,
виж, дъжд над нея не валеше, главно
не ме намокри, нямаше прегърнс!
цитирай
4. marrta - no1name - щом се усмихваш, радвам се
05.03 08:56
това е целта! :))
цитирай
5. dominos - Марте,
05.03 09:56
първият вариант по-ми харесва! и като рима...малко дисонансна, но естествена... и като смисъл! Но както ти го душа казва - така си го остави!
цитирай
6. marrta - dominos - може да е и
05.03 11:52
драй & културнс


абе обичам да е с повече значения:))
цитирай
7. katan - Какви само екзотични дестинации!
05.03 13:22
Иска ми се някой/я от "известните", които предпочитат Бали да се върнат там, при твоите бали.
Нека не забравят от къде са тръгнали!
Като тръгнат по тези ми ти дестинации да вземат книжка. Я на Бърнс, я на Селинджър. Непременно в оригинал! Не да четат, а за показ само.
Ама ти, пчеличке работлива сигур не знаеш, че те не са и ччували тези имена.
Те знаят само имена на Маркови дрехи и козметика.
Ех, прекрасна Доре!
Това е положението с дереджето.
цитирай
8. marrta - katan - имаме си, Кате! :)
06.03 10:32
Без да съм целяла да визирам някого, довърших го вчера, идеята е от фейсбушките ми времена, поне три години стояха два реда, в които пледирах за атрактивността на кукуруза, щира и копривата като фон за селфита и фотосесии :))
Покрай щерката и аз поназнайвам вече някои марки, дори придобивам маркови чанти чат-пат :))

Черджето с дереджето не е като хавата с халвата ;)
цитирай
9. donchevav - О, да, любими дестинации напролет - ...
10.03 10:52
О, да, любими дестинации напролет - лехите с лук и чесън, с моркови и магданоз, с репички, спанак и пащърнак:)
И на "бали"-те съм фен - на лято, по жътва и по сенокос:))) Виж, с ФБ тъй и не намерихме обща дестинация - все не ни се срещат мераците:)))
Не че нещо съм против морските и спа наслади - идват пак несебърско-хисарски изпитания - но са мои, не за фотки:)
Прочетох с удоволствие - с усмивка и наслаждение.
Браво, Доре!
Прегръщам те!
цитирай
10. marrta - donchevav - ами да, има къде - само да се огледа човек :)
17.03 06:51
Благодаря, Вени! Пролетта се вдъжди и е леко намусена, но цъфти и препуска, прекрасна е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marrta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1773372
Постинги: 577
Коментари: 3437
Гласове: 11647
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930