Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2014 12:36 - Tera anonima ,перке бе ,джанъм .....
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 885 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 09.04.2014 12:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                  Уважаема ,мадам !!

            От време ,навреме поглеждам към блог а Ви ,
       за съжаление нищо интересно посл. 3 месеца !!
          Аз съм активен блогър от едва 8 месеца ,
         а чета редовно блог.бг   от 5 год...., и пак
         не мога ,да ви се опра на кутрето срещу
        вашата активна блогърска дейност/ 7 г/.
         апропо ,поздрави ,за  което !!
       За да реша да се регна тук,аз разбира се,
        съм търсила интересни контакти, обмяна на
        опит, мнения и...приятни емоции ...;))
    
      Не знам с какво предизвиках ,вашата злоба,
      нетърпение , и обидни думи, които звучат
     гротескно , и неочаквано  от устата на една дама ,
      с претенции ...и дълъг житейски опит ....
        
          
 
    Тъй като аз обичам позитивни и естествени хора,
     с богата обща култура и  устойчиви естетски
     критерии, за първи път ,посетих вашия блог,
     преди около 4 месеца /ноември 2013 мисля/ .
    Прочитам post-a ,и най добронамерено коментирам..
     пост /а за Леонардо да Винчи /помните, нали ?
    Паралелно  вървеше и  предаване по някоя
   от ТВ Програмите ,за великия Гений на Ренесанса.
  
        На което ,извините ме,  какво получавам
       като отговор......Спря ми дъха/ честно/...
         Последваха ваши обидни думи по повод 
        моя външен вид , и...стил  на държание??!!!
 
       пс.  Разбира се, това ме подразни ,г.жо !!
           Беше остро, грубо  ,обидно, и не го очаквах ...
          Хубавото е, че бързо ми минава .;))
          Според мен когато решим ,да комуникираме
          в  Отворена ,и непозната среда ,
          би следвало ,да имаме повече
        търпение ,толерантност, та дори и  резервен
       защитен механизъм, като  възрастни хора ...
 
      

         Всяка  досада ,раздразнение, нарочни интриги ,
         и снобарски пози ,аз намирам за жалки  и
         безсилни .Имате право на мнение ,разбира се
         и отговор .Отскоро взех решение, че блог а ми
         ще бъде отворен, и достъпен ,за всяко едно
                                                                    Мнение !!
         
                                                   Останете със здраве
                                                         С уважение /ЮЛИЯ
      
          
        




Гласувай:
4



1. dekost - Много противен човек е Тера. Про...
06.04.2014 23:55
Много противен човек е Тера. Простотията й личи отдалече. Опитва да го прикрие с големи приказки за изкуство. Истинските ценители имат съвсем друго поведение, не са толкова агресивни. Не биха посветили блога си на това кой е на първа страница.
цитирай
2. milady - колега...,не съм тук за нетски клюкини ,усмихнете се ;)))
07.04.2014 09:32
но, да го каЖем най културно ,
най най лошата черта на
Типичния Българин ...е
№ 23 КРИТИКАРСТВОТО
цитирай
3. djani - Можеш да бъдеш и сериозна...
07.04.2014 09:34
Както и добре аргументирана за културен диалог. Което,
не ти е съвсем в амплоато...
цитирай
4. milady - Thanx ,my Frend djani ...
07.04.2014 09:38
Ноо...Аз Нямам „Амплоа “ ;))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262648
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол