Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2023 11:34 - Диалектика на жилетката
Автор: marrta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1226 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 17.01.2023 11:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 След зимата винаги 
иде пролет.
След нощта - ден.
След труда - отдих.
След болестта - 
здраво време.

Доброто и злото
са като ябълка,
в която червей 
дълбае - 
и е само наша
работа
дали ще я изядем,
преди да я метнем.

Мятало Ленче ябълки -
за свинете винаги има,
но никога не забравяйте
пролетта
ни я води зима.






Тагове:   светлина,   мрак,   ябълка,   зима,   зло,   пролет,   добро,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - :))) Така е - след жилетките идват ...
17.01.2023 14:42
:)))
Така е - след жилетките идват жарсени потници и жоржетени рокли с джувки:) Харесва ми твоята диалектика, Доре!
Прегръдка!
цитирай
2. marrta - :)) зевзеча се, Вени,
17.01.2023 19:29
жарсени потници и жакардови чорапи! Фазан!
Доброто и злото така се мешат, така се бъркат, така се представят едното за другото - ум да ти зайде!

Да си запазим усмивките, въпреки всичко! :)

цитирай
3. marrta - Диалектика/ Валентин Чернев
24.01.2023 22:12

“Надувам флейта сред възторга на кретени”
Уинстън ОРИЛЬО, “Флейтистът”

Вървя напред със стиснати очи!

И не защото съм незрящ сред здрача,
и не защото в здрача не личи
оная пропаст, към която крача;
и не защото падна мрак край мен,
а аз обичам да сънувам в мрака...

Не искам просто всеки божи ден
да виждам в пътя ми какво ме чака!

Защото до самия тъжен край
поредица от залези се ниже,
и никога септември не е май,
и всеки ден пристига с нова грижа;

защото се овълчи този свят
и затъпя, от мъката си смазан,
и тоя, редом с мен, не ми е брат,
а точи вълчи зъби с поглед празен...

...защото грозотата с щурм превзе
живота ни и той изтича скапан,
и в своя път преплитаме нозе
със стиснати очи, с език прехапан.

Но аз нали за друго се родих –
за изгреви, за пролети да пея,
за красотата да напиша стих...
Без песни ми е трудно да живея!

Но моят ден ме пари и горчи,
и пошла грозота се блъска в мене.
Аз крача сам.
И, стискайки очи,
надувам флейта сред възторга на кретени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marrta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1765450
Постинги: 577
Коментари: 3437
Гласове: 11634
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930