Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2022 08:50 - Стихотворение без дисциплина
Автор: marrta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1436 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Поезията e дисциплина на ума."*

Собственик съм на разгащен ум -
трудно му налагам дисциплина.
В пътя не се вкарва -
аре друм,
`оди се опичай по върлините!

Ум направо ум да ти зайде -
тази дума връзва едно слънце.

Слънце зайде, но умът ми не,
още се опича покрай грънците.

Само, че умът не е от глина,
вземе ли така да се пече,
той от самосебе си си минал,
това от личен опит знам добре.

Грънци по стобора покрай тиквите,
и умът ми там е - ум на плет,
учи се така да връзва гащи,
да възпита ревностно поет,
собственик щастлив на ум изящен...


вместо римно меню

to be or not to be
но не би
но не
nonsens

____________

* като муха се завъртя едно "Нима?"
 




- Кога бе? Ай, кога се завъртя?
Нонсенс ли бе? Or not to be муха?

Щом ум ми зайде, слънцето изгрява.
Щом ум изгрее, всеки се спасява
поединично
искрено и лично./ У


- Кога, кога!? Било е някогиж!
И ни муха, ни ум...
non-sens сегиш.


- У мене два nonsens-а се въртят
и ни хляб пият, ни вода ядат.
Излизат ми безплатно, безлирично
и с мозъка ми се държат отлично.
Дай твоята муха - да станат трима,
пък ще делим на по едно и половина.

Чи да! / У



- Едно и половина ми е много,
задържам си мухата като лого,
премятане във въздуха и стръв
за утрешен нонсенс, жабок и блъф.




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shveik5 - Протестирам!
11.06.2022 15:57
Що не е публикувано това стихотворение в държавен вестник, че да не сме го пропуснали, а не така да разчитаме на случайността, та да правим тия велики открития! Толкоз много ум на едно място си концентрирала, досущ дамар на златна жилка! Оставам възхитен!
цитирай
2. marrta - Потрестирам:))))))))
12.06.2022 21:14
Не се отричам от него, та да ми трябва държавен вестник...;) От един ахмашки период в стихотворчеството ми, когато съм ги пляскала така, безцеремонно - ценно ми е и заради диалога с една дружка, който съм публикувала под черта) Дамар на златна жила...Направо самар със златни дукати! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marrta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1755535
Постинги: 575
Коментари: 3433
Гласове: 11582
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031