Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2022 11:00 - Сабалянта на една тъдявашна булка...
Автор: marrta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4339 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ...пълна със скопос! 


Събудила съм се към колко да речем -
към шест и трийсет докъм седем, осем...
и тъй натам - събудена съвсем
се олежавам, съскащи въпроси
под тъй разчорлената от лежането коса
като змийчета се излюпват рано-рано -
замахвам заплашително с ръка
обезглавявам ги решително и прямо.


Пак свиквам
с хаоса околовръст, със слънцето, което
се подава - това е първият му днешен лъч -
за да се хвана за лъча му брж ставам!

От там насетне - котките напират -
Оффф, главо, главоо, те защо ти бяха?
и първата ми работа, разбира се, -
да им насипя бързичко да лапат,

пресипвам от кутиите гранули
в бурканите със котешка храна -
и ето че се пръскат, офффффффф, и нула
внимание от мяукащата сган.

Сега ще има извънреден фитнес -
събиране гранулите по пода
и сещам се как милата ми леля
ми беше давала съвети с боба -

"Виж лели, сутрин за гимнастика -
пръсни по пода боб един пакет -
навеждане-изправяне - събираш -
корема глътваш, стъпваш по-напето...


Мен Пепеляшка ми е прароднина явно -
събирам боб, гранули и ориз.
Навеждам се - изправям се и славно
сабалянта е хванала круиз
и се пече на някакви Малдиви -
а аз тук чистя котешки...таквоз.

И всяка сутрин бърза да ми мине,
оставам само чудо и скопос!

image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Как защо ти бяха:)))?
10.04.2022 12:43
Я ги виж какви красотки са. И мили, мили, сладки. Направо да ги нацелуваш!
цитирай
2. donchevav - Познато - постоянното присъствие ...
11.04.2022 11:30
Познато - постоянното присъствие ме дебне и мене всяка сутрин и си иска своето, а после цялото войнство ми обръща опашка:)))
Много хубаво си го казала, много истинско!
И да, всичко е за скопос - и градинките, и магьосничеството пред печките, и котките. Връщаш ми увереността, че има още скопосни български булки!
Прегръдка, Доре!
Весели празници!
цитирай
3. marrta - katan - e, разбира се, че са най-красивите и мили котета изобщо,
12.04.2022 08:52
и много ги целуваме и мачкаме, колкото и да са беладжии до ден днешен :) Особено момчурлякът!
цитирай
4. marrta - donchevav - котките ми са домашни любимци от около десет години, поне седем минаха през къщи :)
12.04.2022 08:58
тези двамцата взех преди две години и половина - брат и сестра, за да се чувстват добре и да живеят по-дълго, голяма беля са - обаче 2020 г си изкарахме такава прекрасна карантина с тях и щерката, която тогава учеше онлайн и си беше дошла...Дори имам някъде стихотворение по темата, изобщо част са от всичко, изместили са ми приоритетите - първо при тях сутрин - да почистя, да ги нахраня и чак после каквото ще правя..."скопосна" и отгоре! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marrta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1769620
Постинги: 577
Коментари: 3437
Гласове: 11643
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930