Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2015 14:35 - Портрет на януари в прозоречната рамка
Автор: marrta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2124 Коментари: 8 Гласове:
14

Последна промяна: 15.09.2015 13:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Януарският дъжд ромоли по перваза.
По стъклата търкаля сълзи.
Януари е крал. Той не плаче напразно.
Жали своите рицари - дни.

Само седмица още живот му остава.
Кратко кралство на седем слънца.
Седем рицари верни ще му бранят държавата
и ще паднат до час и стрелка.

Януари търкаля сълзи. Браздулици
по стъклото рисуват портрет.
Януари е кралят и след своите рицари
сам корона и трон ще сдаде...
...
Ще потъне във белия сняг януари -
крал без кралство, корона и кон.
А на негово място синьокръв февруари
поздравява от своя балкон.







Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. megg - Въздействащ портрет, истински!
24.01.2015 15:31
Много ми допадна, Марти, уловила си душата на Януари, и достойнството му. И благородството:

Януари търкаля сълзи. Браздулици
по стъклото рисува портрет.
Януари е кралят (...)

Натъжи ме мъничко, обичам този месец.
Поздрави и прегръдка!
цитирай
2. elineli - Абдикиращ
24.01.2015 15:37
януари - съзнал Кръговрата достойник! Точно така се остава в мислите, Небесност - с чест. А ние спокойно ще чакаме Малчо. Може пък и той да е запомнящ се :)
цитирай
3. donchevav - Е, стана ми тъжно за този мил влад...
24.01.2015 17:07
Е, стана ми тъжно за този мил владетел на студа и ледовете! Не си падам много по зимата, но като ми заговори някой така убедително, готова съм да забравя за природните закони и да дам вота си за поне още месец-два удължаване на мандата...Но добре, че месец януари в последно време е все разумен - - като му дойде времето, сдава властта! Дано и по-малкият му брат се поучи от него, че всички вече чакаме тяхната сестра баба Марта. Баба - баба, ама все пак Марта, нали?!
Поздрави, мила Марти –през март трябва да черпиш цял месец – всеки ден ще ти е имен! Прегръдка!
цитирай
4. marrta - megg - вчерашният дъждец ми го разказа такъв,
25.01.2015 09:00
дори ми се струва недовършен някак...може би защото му остават няколко дни...И всеки следващ/ за месеците важи с пълна сила - кралят умря, да живее кралят!

Поздрави, Меги!
цитирай
5. marrta - elineli - да, първороден, НебЕли,
25.01.2015 09:04
и силен...Февруари е следващият, макар и по малък...Дано с добро го запомним и него.
цитирай
6. marrta - donchevav - мъчно ми е за всеки ден, Вени,
25.01.2015 09:13
за никъде не бързам, но времето препуска с все по-бърз кон...Не съм долюбвала зимата, докато не установих, че тя ми дава най-бавното време...забавя малко хода и започнах да я харесвам, дори и намирам добри страни и съвсем търпеливо очаквам пролетта...Откак съм с този псевдоним - вече 11 години, Март ми се явява имен месец.
Поздрави, Вени! Добра неделя!
цитирай
7. distrelets - Марти, здравей!
26.01.2015 22:50
Не ми се е случвало и нямам спомен да съм се чувствала добре през януари, но стихът ти ме омилостиви :))))) И аз не бързам за никъде, освен че все ми се иска да изгрее слънчице!!!! Поздравви и прегръдки!
цитирай
8. marrta - distrelets - добра вечер!
26.01.2015 23:12
Опитвам се да обичам и приемам всички месеци, януари израстна в думите ми от "лош фронтовак" до крал за пет години...
И на мен ужасно ми липсва слънцето, но ще потърпим! Благодаря ти! Лека нощ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marrta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1770243
Постинги: 577
Коментари: 3437
Гласове: 11645
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930