Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2021 09:43 - Красотата, ще спаси света..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 554 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ама не тази натрапената, човешката, а багрите и ароматите на природата..които спират дъха..
В момента в България е някакъв змиарник.. този срещу оня, пък тези срещу онези..негативизъм и чернилка се лее навсякъде. И защо?! Този крал, оня пък светец, трети пък ще ни оправи...а поне моята истина е, че всеки човек е и си има една малка Вселена и негова е отговорността как да си я подреди.
Хората някак забравихме, че подадената ръка, усмивката, доброто намерение и отношение наистина са сила..че заедно можем повече..
А в природата всичко е в синхрон. В стадните животни, силните, смелите, помагат на слабите и болните.. и стадото съществува..
Животът е миг от вечността, но този миг трябва да го изживеем, като хора, разумни същества, които знаят какво искат и как да го постигнат..а не с цената на "аз да съм добре, пък другите не ме интересуват", защото ние живеем сред хора и ако Вуте е зле, няма как аз да съм добре..
Знам ли..
А навън е слънчице. Пролетно-летният прекрасен сезон, където всичко в природата се събужда за нов живот..
Добро утро...
image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313992
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031