Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2018 09:51 - О,Гоче,много силно,бе!...
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 1153 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     

„Повръща ми се от вас! ..kopirano 25 пъти, досегa!!!!!!
само тъпи реплики и коменти, извадени от контекста се въртят тук..
ами,поне копирайте лирика, давайте музика,красиви картинки...
стана безумно задушливо...
и миризливо, отдавна..

Поезия от Резервата

gogata7129
Проклет да съм за твоята любов 
 с която ме дари и ме отрови!
Проклет да съм,че бях за теб готов
да окова сърцето си в окови!

От любовта ти да съм окован!
Ти вместо в Рая,в Ада ме изпрати!
Да бъда твоят роб,от вси презрян,
да чувам само в своя сън смеха ти!

Проклет да съм!Не мога да се спра!
Ще те обичам даже и във Ада!
И без това без тебе ще умра!
Защото знам как влюбеният страда!

Проклет да съм,че идваш във съня
и дълго,дълго любиш ме във мрака!
За миг във ден превръщаш ти нощта!
Проклет да съм,че винаги те чакам!


Проклет да съм!Но твоята любов
опива ме и бавно ме убива!
Обичам те!На всичко съм готов!
Проклет да съм!Но ти да си щастлива!






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - Честит Р Ден на моята Фаворитка ,Лана дел Рей - на 33
21.06.2018 09:55
Гогата,това бе майтапче, малка пауза
белким се зОпреш ..
по нанадолнището...
където препускаш „с мръсна газ“..
/ кака ти..
цитирай
2. milady - :)))))...поезия от резервата...
21.06.2018 10:07

Ооо, много силно бе, Гогата, thanks!
от нощес се смея..аз..
а,Тишкото Мънкито, имал против, че се смея ..сама..
кой ти е виновен, бабино..че и за декор не ставаш.
аз винаги съм била в Моноспектакъл..
така ми отива..
ае, напиши още 15 найсе поста за Мастър гОго..
е, и?
търсиш си го..май отзадЕ..
цитирай
3. marmalady - Гошо, ко стана с лС?
21.06.2018 10:16
нали, беше за 20...
обеща ми...а аз не търпя Отговор..„не“
вече сме 21, къде е рустО..
цитирай
4. predatorkapredatorka - ааа..що скри..кОдкОдякането, гоги4?
21.06.2018 10:31
таман събудих ..интригата..
цитирай
5. predatorkapredatorka - защоо пиша толкова многооо..„против.“
21.06.2018 11:20
защото спите..
и защото имам акъл и лудост,да си губя времето тукА
Бъдете осъзнати
Събудете се
вярвайте само в себе си..
Истината има безброй „криви“ лица..
и, нека Словото ви бъде : „Да, да“
и „Не, не “.
Julia :)

от 5г го пиша това..защото ние не сме деца, нито маймуни..
а,Хора, които ще стават Богове..
/намерете Bestseler - на коленете ми е..
Homo deus. Кратка история на бъдещето -
Ювал Ноа Харари ..
цитирай
6. predatorkapredatorka - аз чета и пиша, винаги така..а не наобратно:))
21.06.2018 11:26

Човечеството може да стане безполезно, предупреждава Ювал Ноа Харари

Изкуственият интелект ще създаде "безполезна класа" от хора, предупреждава израелският историк Ювал Ноа Харари (Yuval Noah Harari) в книгата си "Homo Deus". Изкуственият интелект е една от най-големите заплахи на 21-и век, тъй като колкото по-умен става, толкова повече хора ще бъдат изтласкани от работните си места от роботи.

Преди да се опомним милиарди хора ще станат безполезни, пише още Харари в продължението на своя бестселър "Sapiens" (последната е препоръчана от такива имена като Марк Зукърбърг, Бил Гейтс и Барак Обама и е преведена на 40 езика, включително и на български).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100621
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031